brandvarnaren har inga batterier så den piper konstant! gah .. skallebank

Nu har jag just lekt med Mandisen och Annisen. Vi åt jordgubbar och glass  (fast inte Anna.. FWI: hon hade ont i magen efter en äcklig bakad potatis från Gräddhyllan)..
Jaa och nu har dom gått hem och jag har tråkigt och lite småont i huvudet. Det var iallafall mysigt att träffas. Vart vill jag komma med detta inlägget egentligen..suck...  jaja jag ska nog läsa lite Harry Potter. Jag har bara läst dom sista två böckerna en gång var! man har bara läst dom på riktigt om man läst dom typ tre gånger för man missar alltid små detaljer och sånt de första två gångerna.


Jag började jobba efter semestern nu i måndags. Det känns faktiskt ganska bra. Jobbet går bra och sommarvikarierna är trevliga! Nina är min nya favvis. Hon är lika gammal som mig och skitrolig. Kändes helt okej att börja jobba nu. Alla andra jobbar ju förutom Mandy men hon ska till Spanien och sola sig brun och fin och få ännu blondare hår så då är det lika bra att jobba.

Hajj på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0