high on life!

Juhu!
Idag har jag vart på USIL och hälsat på min storasyster Anna som precis fått en liten pojke. Frank heter han. Jag blev lite chockad först men nu tycker jag det är ett gulligt namn och han kommer säkert växa upp och bli coolingen Frank.
Jag var också inne på GOstudy och pratade om att studera utomlands. Jag hittade ett program i Spanien på 4 år inom hotell och så. Lät ashäftigt så det ska jag söka till. Jag älskar att planera framtiden. Aussie i 6 månader, sen antaglien direkt till Spanien och "göra en Anna" i tre månader. Sen drar jag direkt därifrån till Marbella och pluggar (om jag kommer in.. lät ganska svårt!!) . Pluggar man på den skolan har man praktik varannan termin eller vad det var. Då får man praktisera VAR MAN VILL I VÄRLDEN. WOW!
Nu gäller det bara att komma in.  Jösses. Men dom på GOstudy hjälper en med alla personliga brev man ska skriva osv.

Shit va töntig jag låter nu men livet har så sjukt mycket att erbjuda och jag älskar det!


Ajja,, back to earth. Fredag idag och vännerna är i Båstad. Jag får klara mig på egen hand lite men det funkar väl. Ska bara ha en megatråkig helg för jag jobbar blö. Ska iaf träffa Linda en stund imorgon och på söndag ska jag träna. Ciao

Lilly

Kommentarer
Postat av: challan

chamonaah! ingen har ju skrivit på nästan en månad!

2009-08-04 @ 12:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0