dog nästan

Hela geiranger har varit utan internet i några dagar nu och igår slutade de viktiga kanalerna på tvn att funka och jag tänktr nu dör jag. här i geiranger. nu dör jag utan internet och utan tv försmäktar jag i detta hål!
Hur som, trodde ngn skulle ha uppdaterat bloggen med intressant fakta nu när jag vatt borta så länge, men nej?
Katrine har en vän här, jag är jätteavundsjuk. Såklart, som alltid annars när katten har mansfolk på besök, har jag hunnit gå ut ur duschen naken, och komma ut från en bajsluktande toalett, när han har varit där, på bara ett dygn. Ja det är en kill-vän men nej de är inte tillsammans. Hade nog inte riktigt varit läge för katten att ta hit en bf när hon har fått ett ganska stor stämpel som slampa här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0