Idag tillbringade jag tid på Carros blogg.

"Hela eftermiddagen och även lite av kvällen tillbringades alltså på nova."

Meningen här ovanför har jag klippt ut från Carros gamla blogg. Jag läste lite i den nu för old times sake och när jag såg att Carro skrivit "tillbringades" istället för "spenderades" fick jag en tår i ögat av lycka och stolthet<3

Man tillbringar tid och spenderar pengar. Carro är en bright girl!


En sak till.
Idag var det en tjej som gick fram till busschaffisen och frågade om han inte kunde släppa av henne "där denna vägen tar slut och du svänger vänster". Vafan ..  är det nåt nytt eller? får man bli avsläppt var man vill nuförtiden. Då ska jag bli körd till dörren! Jag störde mig nåt enormt på den lilla bruttan med joggingskor och keps. Hoppa av på tusenårslunden och jogga tvåhundra meter extra istället LIKZÅM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi

2009-06-25 @ 22:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0