RIP MJ

JDe två senaste dagarna har varit fantastiska! Jag är så otroligt töntig som ändrar humör SÅ MYCKET efter vädret. Allt är så HIMLA fint när det är sol. Jag tycker ju tillochmed att sandbys ankdam är något av det finaste som finns under solstrålar. Hur som helst, vi fick också fint väder i G i tisdags! Who knew. Jag hade frukost och slutade därför klockan två och la mej sedan i solen med Silje & Sigrid ända till klockan 9, sen gick jag hem, började städa mitt rum i tre skeunder sen kom andy och vi gick till laizas med siv för hon skulle äta. vi satt och njöt lite i solen. se kom vibeke och vi gjrode en liten spontan roadtrip på tre timmar upp till en turistattraktion som heter dalsnibba. ett berg. väldigt fint med solnedgången och allt... hm.. så nu har jag sett det, skönt att ha det avklarat! deckade i sängen och hör och häpna kom upp klockan halv elva nästa dag. Solen, säger jag bara. Gick och åt med Johanna, sen gick vi till spapoolen där det var värsta charterparty. Låg och solade och badade med utsikt över hela G i flera timmar tillsammas med Karolin, Hanna, Sara, Silje & Sigrid. Det var väldigt trevligt. Sen gick vi ner till kajen och åt glass. Sen kom en galen kvinna och Johanna tvingade med mej på en liten fjälltur. Vi gick till storsätraforsen. 4 km rakt uppåt och jag trodde jag skulle dö, men guud va fint det var! varför har jag aldrig varit där innan? Ett vattenfall som man kunde gå bakom, sjuukt häftigt(!) får jag som är icke naturmänniska erkänna. Vi kom hem och bakade snickers... Väldigt fulländad dag!

Idag är det också fint väder och jag gick upp tio! Försöker få tag på karolin eftersom vi ska åka till någon sjö uppe i beregn och sola. vi vågar ite gåt ill poolen på hotellet idag igen, vi va så många igår och vi vill inte jeperdize vårt tilstånd att vara där!




PS. ja, som bloggare måste man väl nämna att lilla micheal är död.så det får rubriken ta hand om (skönt, brukar va så svårt att komma på rubrik)  faktiskt sorgligt ändå.

Kommentarer
Postat av: Moster

Åh, vad det låter härligt! Kom nu ihåg varje tur du tar ut i naturen så att din naturintresserade moster kan vandra där när hon kommer . Kom särskilt ihåg dom som tillomed du häpnar av! Har läst om det där dalsnibba, vill också åka dit när vi kommer! Kan man bada i fjorden?

Pusspuss



2009-06-26 @ 16:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0