min kamp!

Tjalli ..
Jag hade just kontakt med omvärlden! Carro ringde och frågade hur jag mådde, hurra! Vi pratade lite om svinis och kom fram till att om det är det jag har så kommer jag bli känd. Jag ska skriva en bok om min kamp mot influensan. Den ska heta "Svinis, Mein kampf mot sjukdomen" .. Första måndagen varje månad ska jag signera boken på stadsbiblioteket där jag ska sitta i en kungastol och vinka åt folket. Det är najs.
Nejmen ärligt talat är jag lite rädd.. fucking feber har inte gått ner ett skit på 4 fucking dagar och halsontet is killing me plus att jag är sååååååååå rastlös. Inser ni att jag har legat i min säng nästan exakt hela tiden! det är så jävla tråkigt. Jag hoppas jag mår bättre imorgon. Jag slipper iaf jobba. Skulle jobbat denna helgen plus imorgon men jag ringde och sjukanmälde mig, wii!
Jag har börjat, sakta men säkert, hata mitt jobb. Nu när man ser ljuset i tunneln så känns 15 jobbdagar som en oändlighet. Gah! Sen väntar Aussie med stränder vita som en blekt tandrad! Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0