Fan

Helvete. 
Jag har planerat mitt liv efter ett Staff  party som äger rum imorgon nere i stan. Nu är situationen såhär att jag feel too ashamed för att dyka upp.
Detta hände: Jag jobbade med Fun Police, Alan och Donna  och vi hade bara 30 kunder ombord.  När vi har få kunder segla vi bara i 2 timmar istället för 3 vilket var perfekt för just den dagen skulle jag möta min nya land lord och signera kontrakt.  För att göra en kort historia ännu kortare går den såhär : Jag hoppade av båten och stack iväg (vi hade redan slutat, men var fast på båten PGA vind så vi kunde inte fästa repen). När Fun police hoppade av båten tänkte jag att jamen uuunderbart då gör jag också det. Sen drog jag och james sönderstressade till mitt nya rum. Senare får jag ett samtal av kapten att det jag gjorde var oacceptabelt och att 'don't bother to show up tomorrow'.. jag bara WHAT det är nu jag fått KICKEN (inte ens kicken bits.. bara kicken)... james jobbade idag och det visade sig att  kapten + boss enats om att  inte kicka mig pga att kunder brukar ringa och säga  att jag tagit hand om dom väldigt bra plus att jag jobbar på bra (eh, jag är ju svensk .. ingen lat fet engelsman,helluu..). DÄREMOT ska dom SUSPEND ME i en vecka för det jag gjorde. Jag fattade ingenting men fick förklarat för mig att det var farligt att lämna båten innan vi hade moored up (hur man nu säger det på svenska) och att jag  fått order om att stanna (vilket jag inte hade!!!! jävla FUN POLICE hon är en liten ful alv  med stora öron om får sin vilja igenom hela tiden för att hon suger av kapten  Russ i the wheelhouse!!) .. ANYWAY..  The staff party är imorgon och jag vägrar dyka upp..  grejen är att  jag är bra vän med alla på  båten nu och ingen skulle brytt sig om mitt lilla drama. Dom skulle bara skratta åt det och hata kaptenerna + fun police + cheferna ännu mer än dom redan gör. MEN det är lite det som är problemet för om  alla får nys om vad som hänt och börjar prata om det kommer det få mig att se dålig ut (eftersom det kommer se ut som jag berättat för alla för att få stöd och snacka skit) vilket kommer resultera i att jag säkerligen blir faced out... NOoo .. frågan är om jag vågar  komma tillbaka  till jobbet efter sverige.  Jag har ju ändå ett jävla hus i 4 månader att betala för så jag måste typ.  Jag ska nog ta James och Amandas råd om Hooters ändå. Orange är ju faktiskt inte så farligt :).. 

SES PÅ FREDAG JAG LÄNGTAR SÅ JAG NÄSTAN KISSAR PÅ MIG AV EXCITEMENT (håller faktiskt på att kissa på mig för min läskiga roomy är i köket så vågar inte gå ut.. thank gooood att jag inte ska bo här  mer!!) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0